Saturday 22 June 2013

ANWAR NEKAD= MAHU ADA KEMATIAN HARI INI


Anwar Nekad: Mahu Ada Kematian Hari Ini
28 September 1998
Mengimbas kembali demonstrasi huru-hara yang dibuat Anwar Ibrahim pada ketika itu di sekitar Kuala Lumpur khususnya di Masjid Negara. Apabila pasukan keselamatan bertindak tegas untuk menyelamatkan Kuala Lumpur dari dibakar oleh para pendemo,Anwar menyusup keluar dari kawasan huru-hara itu dengan menaiki motorsikal dan lari ke rumahnya di Damansara.

Di Damansara, Anwar ditangkap oleh pasukan khas Polis. Walaubagaimanapun, Anwar sangat bijak, beberapa hari sebelum itu Anwar sempat membawa keluar wang berjuta-juta ringgit dengan not-not RM500 dan RM1000 ke Indonesia, Filiphina, London melalui orang kanannya seperti Rahim Ghouse, A. Nazri Abdullah melalui Singapura menggunakan pas diplomatik.

Di luar negara, wang-wang ini segera ditukar kepada matawang asing seperti Peso, Dollar Singapura, Rupiah, Pound Sterling, Dollar Australia dan Dollar Amerika. A. Nazri bertanggungjawab melabur hartanah di London dan Afrika Selatan, manakala Rahim Ghouse menjaga aset-aset ini di Australia, Singapura, Indonesia dan Filipina.

Beberapa tahun lalu, beberapa hartanah itu di Australia, Afrika Selatan dan London telah dijual untuk menampung kos politik Anwar di Malaysia. Rujuk seterusnya di AIDC.

SYARIKAT BESAR FILIPINA
Dengan bantuan Joseph Estrada, Anwar bukan melabur kosong di Filipina. Hari ini, apabila Anwar mengganggu Lahad Datu dengan membantu mengatur kewangan pemberontak Militan Kiram di Lahad Datu, Anwar berjaya menggunakan Syarikat Besar di Filipina itu untuk memberi bantuan kewangan. Orang tengahnya ialah Tian Chua dan orang iringannya R. Sivarasa melalui topeng NGOnya SUARAM.

Himpunan-himpunan 505 itu turut mendapat bantuan kewangan dari Syarikat Besar Filipina ini yang turut dibantu oleh kawan karib peminum Arak Anwar iaitu Joseph Estrada. Kawan Karaoke Anwar ini masih mengamalkan tabiat minum Araknya dan Anwar masih mendapatkan sokongan dari Estrada hingga ke hari ini.

MESTI ADA KEMATIAN
Anwar telah nekad, beliau mahu anggota Polis menembak mati seorang atau dua orang pendemo petang ini.

Jika provokasi ini tidak berjaya, Anwar telah membuat rundingan dengan satu kongsi gelap untuk menyediakan beberapa senjata seperti pistol dan senapang untuk menembak seorang dua peserta demo petang ini.

Dengan hanya satu dua kematian, ianya sudah cukup buat Anwar untuk mendesak Amerika menekan Malaysia dan mengisytiharkan Darurat dan seterusnya menggantung perlembagaan. Amerika akan menghantar pasukan PBB dan bantahan-bantahan dari luar negara akan bermula dari Indonesia (menggunakan bahasa diplomatik), kemudian bantahan keras akan berselang-seli dari negara China, Singapura, Australia, Amerika, Peranchis, Turki, German dan Britain.

Di Kedutaan Turki dan Kedutaan Amerika petang ini ditutup rapat, melainkan pintu khas yang disediakan khas untuk Anwar dan keluarganya sahaja.

Pelan Anwar ini sudah diketahui, DAP hanya menghantar sebahagian kecil sahaja ahlinya lebih kurang 300 orang sahaja pasukan keselamatannya, manakala PAS dipaksa menghantar 1000 pasukan Amalnya, manakala PKR hanya menghantar 300 pasukan keselatannya. Semua ini ditugaskan menjaga keselamatan Anwar sahaja.

Lim Guan Eng dan Lim Kit Siang termasuk Karpal anak beranak tidak akan hadir petang ini, walaupun mereka dipaksa dan dimarah semalam.

Jika semua modus operandi ini gagal, Johari Abdul, Chegu Bard, Tian Chua dan Mat Sabu berkata semalam, "tunggu arahan Anwar".

Kita mencadangkan supaya Johari Abdul, Tian Chua, Chegu Bard dan Mat Sabu ditangkap segera kerana mereka inilah orang-orang yang akan memberi arahan dan menerima arahan dari Anwar. Jika mereka ditangkap, maka sel-sel mereka di Universiti Malaya, Sogo, Masjid Negara, Pudu, PWTC dan Jalan TAR akan lumpuh.

Kepada orang ramai, anda dinasihati jangan mendekati kawasan huru-hara ini kerana mereka khususnya Anwar sangat nekad kali ini, supaya satu ndua kematian mesti dilakukan. Kami bimbang anda terkena tembakan maut itu!

0 comments:

Post a Comment