Thursday 18 September 2014

# Pengkalan Kubor. Calon Pas Di Arah Tutup Mulut, Tanda BN Menang



  
Setakat hari ini kempen calon Pas Wan Rosdi Wan Ibrahim di arah tutup mulut dan dilarang bercakap mengenai apa-apa isu semasa dalam PRK Dun Pengkalan Kubor. Semua soal jawab wartawan di pantau oleh Dato Wan Rahim Wan Abdullah selaku Pengarah Pilihan Raya Pas Dun Pengkalan Kubor.

Tinjauan umum di buat di beberapa kawasan di pengkalan kubor mereka merasakan calon BN akan menang besar kali ini kerana faktor pendidikan agamanya dan hubungan mesra dengan masyarakat tempatan. Mengulas mengenai calon Pas pula mereka seakan tidak mengenali Wan Rosdi kerana beliau bukan anak tempatan dan mengulas terhadap beliau tidak pandai bercakap mereka mempersoalkan bagaimana mereka hendak memilih calon Pas kerana bercakap pun tidak pandai, takut-takut suara rakyat pengkalan kubor tidan sampai dalam sidang dewan undangan negeri Kelantan.

Cakap- cakap di kedai kopi juga mengesahkan ada beberapa Pos Pas telah di tutup kerana kecewa dengan kepimpinan Parti akibat peruntukan dan kecewa atas pemilihan calon Wan Rosdi.

Wan Rosdi jugak di dakwa mempunyai kilang kayu haram dan mendakwa beliau telah membuat satu padang bola untuk rakyat pengkalan kubor namun lokasinya tidak pasti.

Rata-rata rakyat pengkalan kubor mahukan calon BN untuk mewarisi corak kepimpinan penyandang Dato Di sebelum ini.

0 comments:

Post a Comment