Friday, 30 March 2012

Bukti Ceramah Mat Sabu tidak mendapat sambutan di Pasir Puteh Kelantan

Ceramah Mat Sabu telah berlangsung sekarang di Dewan Majlis Daerah Pasir Puteh. Seperti biasa dengan kehadiran orang yang mengecewakan tidak padan dengan kedudukan beliau sebagai TP Pas.

21 comments:

  1. supporter maybe g main buih-buih sabun...

    ReplyDelete
  2. tu agaknya baru nak mula majlis bro... sebab tu tak ramai.

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Kalau otak udang pun x yahlah nak tunjuk sangat.

      Delete
  4. Mat sabu dah berucap takkan majlis baru nak mula? Ke terpaksa juga dimulakan walau tak ramai orang sbb dah lebih masa? ;)

    ReplyDelete
  5. penuh orang laaaaa, kalau korang tak nampak, sabu-sabu nak dah nak mati :))

    ReplyDelete
  6. tak nampak ke tu banyak....






















    kerusi

    ReplyDelete
  7. Hahahaha.. majlis belum mula tp mat sabu dah x sabar berucap. Nak balik cepat katanya... mahh tunggu kt umah, tangan bau nonok pun tak basuh lagi tuh. Ahaks!!!

    ReplyDelete
  8. ko rang tak nampak ke?...kan penuh kerusi tu!!!..bang mat tu dah sakit pnggang berdiri lama....hahahah.... tak pe bang mat ...nanti mintak mah tolong urutkan!

    ReplyDelete
  9. dahhabis ucapan tu..orang pun dahbalik la..memamgnya dewan tu penuh laa..gambar penipu besar...

    ReplyDelete
  10. mat sabu terlupa nak basuh rengkongg

    ReplyDelete
  11. aljub nak sangat Kerusi PM ( Pi Mampos ) ..beri aja kat si tua kutuk tu...

    ReplyDelete
  12. hahahaha....opts,soriiiiieeee.....tinggal kerusi jer ker?

    ReplyDelete
  13. Pengundi kelate ramai duk di KL... nanti PRU13 ramai balik coz BN bagi duit minyak RM500.00 undi tetap utk bule... hehehe jgn tak tau plak... kalu BN perintah nanti balik PRU14 BN tak bagi duit minyak kekeke....

    ReplyDelete
  14. mat sabun amat popular tapi penonton dlm dewan itu tidak mencerminkan kepopularan beliau..tentu dia dah kena sabotaj..kesian kat mat sabun..agaknya org dah naik meluat dgn ceramah kutuk mengutuk, umpat mengumpat dan fitnah memfitnah beliau..aku tabik kat penonton yg tidak hadir dlm dewan tersebut! he he!!

    ☺ ♂ ☺

    ReplyDelete
  15. memang la takde orang yg dengar..yg datang semuanya jin2..kita mana nampak

    ReplyDelete
  16. lek bro 2 baru raptai je 2.....yg lain lepak luor makan2 n isap rokok....maleh nak dengor mat sabun melalak dalam 2

    ReplyDelete
  17. Woi......banyak beribu ribu lemon.hehehehehe

    ReplyDelete
  18. Bagi akuu . . . . Mat SaBu ney x Leh pkai daHHHHH . . . . mRoosakkan PAS aJee

    ReplyDelete
  19. Tak ramai takpe asal menang semasa pilihanraya....Mat Sabu mungkin boleh menang PRU14....dia brtanding d Penang tmpat penyokong dia ramai.....brgegar nanti parlimen!!!!!

    ReplyDelete
  20. Pergh... banyak betul hantu yg dengar mat sabu kencing.. Rasa-rasa sebab ni kot bermulanya istilah pengundi hantu.. Sebab boleh menang pilihan raya walau takda orang sokong..

    ReplyDelete