Saturday 8 March 2014

Orang2 Bengong Yang Hina Kemalangan #MH370

Badut-Badut Yang Menghina Kemalangan #MH370 http://khairulryezal.blogspot.com/2014/03/badut-badut-yang-menghina-kemalangan.html?m=1

Ketika Rakyat Malaysia sedang bersedih dengan kehilangan pesawat MAS MH370 yang dalam perjalanan dari KLIA ke Beijing, terdapat beberapa badut yang cuba membuat lawak bodoh dengan membuat kenyataan yang menghina. Mereka termasuklah Ahli Parlimen PAS Bukit Gantang, DS Mohammad Nizar Jamaluddin, pelakon dan penyanyi, Zek Zaidi dan beberapa orang awam.

Masyarakat media sosial menjadi sangat kreatif hari ini. Masing-masing cuba menjadi 'pemecah berita' dengan menyiarkan berita-berita palsu dan tidak benar. Kononnya, mereka tahu segalanya. Hentikanlah tunjuk pandai ini dan biarlah pihak Kerajaan dan pihak yang bertanggungjawab menjalankan tugas mereka mencari dan menyelamat pesawat yang hilang berkenaan.



1 comments:

  1. Woi Bangang..... Pemilihan Malaysia sebagai Hos Sukan Komanwel tu dah dilakukan lama lagi la woi.... Kau ingat Sukan Komanwel 1998 to pilih Malaysia tahun bila??? 1997... 1996.. Camon la bro... Lebih sepuluh tahun in advance bagi tujuan persiapan sesebuah negara itu. Anwar tu kalau dia menang pun dia kenal ke kau!!!!!

    BADAKBTR

    ReplyDelete