Monday 19 October 2015

AMAT MEMALUKAN BILA TERDAPAT AHLI PAS YG FANATIK TELAH MENGAYAKAN PAKAIAN KNIGHT TEMPLAR DI DALAM HIMPUNAN FASTAQIM




THE KNIGHTS TEMPLAR, PENGASAS FREEMASONRY 

Sebelum memulakan cerita, Admin paparkan dulu Firman Allah swt Ketika iblis enggan sujud pada nabi adam..dia berdailog dgn Allah.. surah isra 62-65

 'Iblis berkata..inikah orang yg Kau muliakan atas diriku? Sesungguhnya jika Kau beri tangguh kpd ku hingga  hari kiamat, pasti akan aku sesatkan keturunan nya, kecuali sedikit sahaja . Allah berfirman...Pergilah, barangsiapa yg mengikuti kamu, maka neraka jahannam adalah balasan bagi  kamu semua,sebagai pembalasan yg setimpal.  Dan hasutlah mereka sedaya kamu dgn hasutan kamu dan kerah lah mereka dalam pasukan kamu, berkuda dan berjalan kaki dan bersyarikatlah kamu dgn harta dan anak pinak mereka dan buat lah perjanjian...sesungguhnya tidak lah yg dijanjikan iblis itu kecuali penipuan belaka. Sesungguhnya hamba2Ku, kamu tidak akan dapat menguasai mereka...... 

Ketika Allah swt menurunkan Nabi Adam as dan iblis laknatullah kebumi, Dia telah berpesan dlm surah Toha ayat 123.. 

'Turunlah kamu berdua bersama2.. sesama kamu bermusuhun..
Admin ketengahkan ayat2 ini supaya kita tidak kehilangan punca ketika melihat permusuhan dan peperangan yg melanda dunia, khususnya yg melanda umat islam...iblis tidak akan berhenti merosakkan keturunan Adam as hingga hari kiamat. Dan Admin paparkan juga perancangan iblis dan pasukan nya dari golongan manusa... hingga kini hampir2 mereka mengusai dunia... 

Ketika iblis merekrut manusia ke pasukan nya, dia tidak memilih manusia yg lemah malas dan dungu... dia pilih 'the best of people'...ikutilah kisah nya.. Asal usul tentera iblis yg tersusun rapi dari kalangan manusia.. 

The Knights Templar...

Kisah mereka mirip kisah  Qarun, sepupu nabi Musa as, yg pada awalnya seorang soleh yg zuhud...tetapi setelah Allah kurniakan kekayaan dan kekuasaan padanya, dia terus lupa diri, lupa Allah sehingga menyembah dewa2. 

Begitulah kisah The Knights Templar.. pejuang2 salib/crusaders yg datang dari Eropah ke Jerusalem..religious, zuhud sehingga mendapat gelaran..the poor fellow soldiers of christ, very 'pious, committed to the Holy War'...tetapi setelah dijanji dgn kekayaan dan kekuasaan, mereka lupa God, terus menyembah Lucifer, iaitu iblis laknatullah . 

The Knights Templar... penyembah iblis Siri Peperangan Salib telah bermula pada tahun 1099. Pada tahun 1118, sekumpulan tentera yang bernama The Knights Templar telah dibentuk. Mereka adalah pasukan tentera yang hebat.. bukan saja dlm bidang ketenteraan tetapi juga dlm bidang ekonomi (mereka pengasas sistem banking dan travellers cheque), perancangan masyarakat Jerusalem dan juga penyusunan keselamatan crusaders dan christian pilgrims yg datang dari Eropah...malahan kuda2 mereka juga sangat terlatih dalam peperangan. Mereka juga berjiwa kerahiban good christians...

Mereka akan berjuang bermati-matian ..demi mendapat syurga Tetapi sesuatu yang unik telah berlaku keatas kumpulan the Knights Templar ini, yang jarang kita dengar. Kumpulan tersebut telah menemui “harta karun” yang tidak ternilai di bawah tanah ,tapak masjid Al-Aqsa. “Harta” tersebut adalah kitab2 sihir purba milik bani Israil yang diharamkan dan dirampas oleh Nabi Sulaiman as.. Mereka mengkaji  dan mempelajari simbol2 dan sihir-sihir purba Bani Israil...hasilnya menakjubkan mereka. Sihir-sihir tersebut sangat hebat, mereka dapat menembusi alam syaitan, lantas mereka meninggalkan agama Kristian dan mengamal upacara penyembahan Iblis, Lucifer Mereka dapat berhubung dengan Al-Masih Ad-Dajjal yang masih dirantai. 

Dajjal menjanjikan mereka kekuasaan, kekayaan dan segala macam kenikmatan. Sebagai balasan, para penyembah Iblis ini perlu bekerjasama dgn Dajjal dalam melaksanakan semua konspirasi agungnya termasuklah membina Haikal Sulaiman. Singgahsana Dajjal apabila memerintah kelak.  “Dan mereka mengikut apa yang telah dibacakan oleh syaitan-syaitan di zaman kerajaan Nabi Sulaiman. Dan bukanlah Nabi Sulaiman itu kafir tetapi syaitan-syaitan itulah yang kafir. Mereka mengajarkan sihir kepada manusia...” (Al-Baqarah :102) 

Malang sekali bagi The Knights Templer.. Jerusalem akhirnya berjaya dirampas  kembali oleh tentera2 islam di bawah pimpinan Salahuddin al Ayubi.  The Knights Templar terpaksa pulang ke Eropah...terus mereka bina semula kekuatan dan penyembahan iblis di Eropah. Raja-raja dan gereja Eropah telah mengharamkan Knights Templar setelah amalan penyembahan Lucifer (anti-christ) terbongkar . Hampir semua ahli dan pengikut The Knights Templar ditangkap, disalib dan dibakar hidup-hidup Tetapi kita diajar di dalam sejarah kononnya mereka yang ditangkap itu adalah ahli saintis yang tidak sehaluan dengan pihak gereja di zaman Kegelapan Eropah ( The Dark Ages). Segelintir dari mereka dapat menyelamatkan diri.

Kelahiran Freemasons Mereka berkumpul dan menyusun semula barisan dan menuukar nama menjadi “The Freemasons”. Mereka kembangkan keahlian dikalangan manusia terbaik dan mereka jalankan konspirasi mengulingkan semua raja-raja Eropah dan pihak gereja melalui revolusi...The French Revolution, The Russion Revolution... revolusi di Denmark, Hungary, Italy,Sweden, Autria, Rumania, Russia.Poland dll... Berlaku peperangan saudara yg trajis..Eropah dan soviet Union dibanjiri darah dan mayat manusia... penyiksaan dan pembunuhan kejam... Raja2 dan keluarga mereka dibunuh, padri2 gereja diseksa dan dibunuh, begitu juga rakyat yg disyakki setia pada raja dan agama... 

Setelah mereka hapuskan kuasa raja dan gereja, mereka bangunkan semula negara dgn sistem kerajaan baru ..The Democratic Goverment..kerajaan pilihan rakyat konon nya. Slogan mereka.. "By the people for the people " tetapi sebenarnya rakyat telah ditipu.Presiden dan kabinet yg mereka pilih sebenarnya adalah ahli2 Freemason. Maka lahirlah negara2 anti agama (komunisme), dan secular di Eropah dibawah pemerintahan pemimpin2 ahli freemason.. seperti yg ada sekarang.. 

Ahli2 freemason tumbangkan pemerintahan beraja dan sekali gus kuasa gereja..agar mereka berpeluang memegang tampuk pemerintahan negara.Yang menjadi mangsa kegilaan mereka adalah rakyat jelata.  Demi menutup konspirasi jahat mereka, mereka perkenalkan istilah “renaissance” dlm sejarah.. Maka dengan itu, segala perancangan jahat mereka dilihat “mulia” dalam liputan sejarah. Tertipulah seluruh bangsa Eropah, sedang mereka diperintah oleh para penyembah iblis, anti-christ. Setelah mereka menguasai Eropah, mereka memperluaskan kuasa mereka ke seluruh dunia. 

Yahudi Eropah dijadikan kambing hitam/ scapegoat Haikal Sulaiman mesti didirikan untuk Dajjal...Mereka mesti dapatkan kembali Jerusalem..Siapa yg harus dijadikan kambing hitam?. THE JEWS OF COURSE !!  Orang2 Yahudi saja yg mahu tinggal diJerusalem Oleh itu, langkah pertama, orang-orang Yahudi perlu ditindas, ditekan, diseksa, sengsarakan hidup mereka... supaya mereka tersepit, terdesak dan ketika itu akan bersedia untuk mewujudkan negara sendiri, tidak merempat dinegara orang... 

HOLOCAUST dirancang...penyiksaan dan penyembelihan beramai2 bangsa yahudi Eropah oleh tentera Nazi dibawah pimpinan Adolf Hitler..Lebih 11 juta bangsa yahudi yg tidak berdosa telah dibunuh Diantara alat yg diguna adalah gas chamber dan incinerator..
 
Gerakan Zionis Setelah itu, kumpulan freemasons menubuhkan Gerakan Zionis...bertujuan  menyatukan kaum yahudi Eropah..mereka naikkan semangat kebangsaan Yahudi. Secara halus dan terancang,Yahudi Eropah dihasut.. untuk membina sebuah negara di Palestin, iaitu Israel Raya, supaya mereka tidak lagi dihina,ditindas di negara orang... Maka berhijrah lah kaum Yahudi kenegara baru....ISRAEL Selepas itu mereka dihasut pula supaya membina Haikal Sulaiman... walhal, di dalam Talmud terdapat larangan  bangsa Yahudi  membina Negara sendiri. Orang Yahudi telah dijadikan kambing hitam bagi menubuhkan Haikal Sulaiman untuk menyambut kedatangan  Al-Masih Ad-Dajjal. 

Teuku Zacharyah Iskandar
Admin FB : 

0 comments:

Post a Comment