Sunday 22 April 2012

Allah Bagi Kita Akal-Kenapa DIA mesti ada disini?- Lu Fikir lahh sendiri!!!

Posted on by rmf7

Oleh rmf
Dulu kita dikejutkan dengan isu permutradan di DUMC yang mana  telah  dapat meyingkirkan Dr Hassan Ali yang mana beliau menjalankan tugas untuk memeriksa dan menghalang tetjadinya murtad di Selangor. Tindakan beliau telah mendapat tent5angan hebat daripada  angoota parti PKR dan juga PAS.
Didalam Post saya yang lalau saya telah memaparkan  seorang Ahli PAS, DAP dan beberapa organisasi  didalam persidangan Pluralisme yang telah diadakan di Istanbul yang  mana diketuai oleh Anwar Ibrahim. Post ini mendapat tentangan daripada orang orang PKR dan PAS dengan  berbagai alasan untuk menidakkan kehadiran mereka mereka ini didalam persidangan tersebut.
Hari ini pula didalam demo aman mahasewel didataran merdeka  telah dikunjungi oleh Paderi Kristian- Apakah motif kunjungan tersebut. Jika kita mempunyai akal dan fikiran tentang ideologi PKR DAP senmdiri ialah untuk mengwujudkan kesamaratan dalam agama, dan memperjuangkan hak hak asasi agama dan kemanusiaan.
Saya yakin dan percaya dengan kehadiran Paderi ini isu permurtadan dan penyebaran Kristian akan berlaku dengan tidak secara langsung.
Pekung PKR, DAP & PAS semakin terbuka…Sesungguhnyer Allah Rabul Jalil Maha Mengetahui walau pun seekor semut hitam diatas seketul batu dimalam gelap gelita – Mahasiswa dan Mahasiswi yang berdemo didataran telah digunakan -
Modus operandi Pakatan Rakyat cukup mudah…kelirukan anak muda dengan slogan seperti yang diajar yahudi… kemudian peralatkan mereka semaksima yang boleh…Hanya yang tidak cerdik mampu dibodoh dan diperalatkan PR.
Mari kita imbas semula apa yang telah berlaku ,mula mula…Nurul Izah bersama, kemudian, Tian Chua (Salah seorang anggota Pluralisme) , kemudian lagi Mat Sabu (fahaman Syiah) konon nyer Parti Islam, Tidak lama kemudian lagi NGO (LBGT + BERSIH + etc) kononnya menyuara Suara Kebebasan Rakyat..
DAN akhir sekali Allah SWT telah tunjukan PADERI bersama sama Anak Melayu di Dataran…!!!  Apakah ini tidak cukup jelas bagi kita untuk memikirkan tentang tuntutan mereka didalam IFC, merobohkan Aqidah dalam demo aman, penyerapan nilai nilai hak hak  kebenasan dalam semua bidang, penyerapan Pluralisme,

0 comments:

Post a Comment