Wednesday 25 April 2012

Terkini Adam Adli Di Bakar Di Pasir Puteh

 Terkini satu demo telah di adakan bagi membantah kehadiran Adam Adli ke Pasir Puteh untuk program Hi- Tea dan ceramah beliau pada malam ini. 

Susulan daripada Banner beliau yang di koyak dan di bakar pada petang semalam satu report polis telah di buat oleh pihak pakatan rakyat Pasir Puteh.

Bekas Ketua Keselamatan Pas Ustaz Saidi telah mengaku kepada umum bahawa beliaulah yang telah menurunkan banner Adam Adli di Pasir Puteh. Beliau melakukan perkara tersebut kerana tidak berpuas hati layanan pihak berkuasa tempatan    terhadap banner-banner serta poster UMNO    yang sebelum ini di koyak dan di hapuskan begitu sahaja oleh pihak Pas dan pihak berkuasa tempatan  atas pelbagai alasan. Beliau juga memberitahu     bahawa Adam Adli lagi kurang ajar kerana telah     menurunkan Gambar Perdana Menteri Malaysia di   PWTC. Ketua Pemuda Pas Limbongan juga bertidak keluar Parti dan istihar masuk UMNO dalam majlis tersebut kerana Pas sudah banyak menyeleweng  semenjak berkawan dengan DAP dan PKR. 
 Beliau juga sudah bosan dengan apa yang berlaku dalam Pas Pasir Puteh kerana semuanya sudah   tidak selari dari dasar penubuhan Pas yang sebenar. Ikuti peristiwa ini dalam RTM 1 malam ini untuk 
lebih jelas dan betapa marahnya penyokong Pas  terhadap kepimpinan Pas yang ada sekarang.













0 comments:

Post a Comment