Tuesday 14 May 2013

Banyaknya Jasa Nik Aziz Di Bumi Kelantan..

"Ramai pihak menyebut jasa-jasa saya di Kelantan, sedangkan saya sendiri tidak terasa banyaknya jasa saya, yang banyak membantu saya ialah para exco dan pegawai-pegawai kerajaan. Saya umpama tuan punya restoran, jika masakannya baik, tuan restoran mendapat pujian sedangkan yang memasaknya ialah tukang masak, yang membeli lauk pauknya ialah pekerja dan yang menyediakan hidangan pun ialah pekerja, tetapi akhirnya yang dipuji ialah tuan restoran....." - petikan ucapan Yang Amat Berhormat Tuan Guru Datuk Bentara Setia Haji Nik Abdul Aziz bin Nik Mat di Majlis Jasamu Dikenang pada 14 Mei 2013 bertempat di Dewan Jamuan Utama, Kota Darulnaim.
p/s: Nak terasa macam mana, dah org lain yang buat kja..hanya.....
 -Duri SemaluKu- 

1 comments:

  1. Jasa yg paling di kenang ialah memecahbelah umat Islam di Malaysia...................

    ReplyDelete