Tuesday 29 October 2013

#PRKSGLIMAU : KANTOI! Militan PAS lempiaskan nafsu di DANNOK kerana AMANAT SABU?!! #BeraniHijrah



 
 
Cakap banyak pun tidak guna. Anda semua boleh lihat dan nilaikan sendiri akhlak "pejuang" PAS apabila pemimpin sendiri pun boleh menghalalkan perbuatan maksiat. Nampaknya PRK Sg. Limau ini bukan sahaja membuka jalan kepada boneka Phahrolrazi dan kelompok Syiah PAS untuk berkuasa, bahkan ia juga telah memberikan peluang kepada para pejuang berani MATI PAS untuk merasai sendiri "nikmat bermutaah" di pekan Dannok, Thailand.
 
 
 
Agak-agaknya jika penyokong BN yang dirakamkan masuk ke tempat-tempat maksiat sebegini, apa reaksi dan komen penchacai PR? Dan apakah pula komen mereka jika melihat gambar di atas ini? Sudah tentu mereka akan jawab, ini semua tohmahan dan fitnah penyamaran daripada BN sendiri. Bagi mereka, sesiapa sahaja yang menyokong PR, adalah golongan maksum yang suci dari dosa, walaupun tidak beriman kepada Allah SWT.
 
Inilah sebabnya mengapa MB Kedah sibuk mengajak pengundi DUN Sg Limau agar Berani Hijrah untuk kali ini. Sesungguhnya PAS yang mereka kenal dahulu tidak lagi sama dengan yang ada sekarang ini; semuanya Al Halalku Wal Harammu. Jadi, gunakanlah nikmat akal kurniaan Allah SWT dan kuasa undi yang ada untuk mengajar PAS agar mereka dapat dikejutkan dari lamunan kegilaan kuasa dan nafsu bersama kafir harbi tanggal 4 November ini.

0 comments:

Post a Comment