Saturday 8 February 2014

Angakara Siapakah ini? Balai Polis Seberang Perai Di Baling BOM?? @PDRMsia @BeritaTV3

Dipetik Dari ParitBuntarRebel



Kejadian hari ini, 8/2/14  jam 4.50 pagi  ketika anggota polis yg sedang melakukan rondaan di kawasan balai terdengar satu letupan dibahagian porch balai Bukit Tengah, Pulau Pinang dan buat pemeriksaan dapati bahagian siling dan cermin pejabat pertanyaan dan cermin pejabat KPB telah pecah, dipercayai telah dibaling dengan bahan letupan.Menurut anggota yang bertugas beliau terdengar bunyi motorsikal beredar dgn cepat memecut berlalu dihadapan balai dipercayai menuju ke arah jalan Bahru Perai.



Siasatan masih d jalankan.Siasatan awal. KPD SPT, KBSJD, KPB sekarang berada di tempat kejadian utk siasatan lanjut.Pihak forensik dan unit bom telah di panggil untuk membantu siasatan.
Semua Balai-balai  telah telah diarahkan untuk meninggkatkan keselamatan.
berita mengenai Balai Polis Bukit Tengah dipercayai perbuatan khianat dimana kesan letupan tersebut telah menggegarkan balai mengakibatkan pintu cermin hadapan telah pecah.kesan ledakan dihasilakan oleh Mercun berkuasa tinggi, alhamdulillah tiada jiwa yang terkorban. Jika terkorban Puak-puak DAP mungkin menganggap kejadian ini plot perangcangan drama oleh kerajaan. seperti yang didakwa oleh Teresa Kok dan Tian Chua.
Style Baling Bom ini seakan akan taktikal yang diguna sama parti komunis Malaya serang balai polis dan bunuh pasukan Polis sewaktu ketika dulu. Apa mungkin ini dilakukan oleh puak-puak  Komunis alaf baru??


0 comments:

Post a Comment