Sunday 9 February 2014

LAGI PEMAKAN BABI DIBURU!

Tak cukup timbulkan masalah pada negara, sekali lagi spesis penjenayah DAP ini cuba melakukan onar dengan cuba menipu mangsa-mangsanya dengan menyamar sebagai pekerja TNB.
Bila mangsa kena tipu dek 'pekerja TNB' ini, maka rakyat akan terus menunding jari pada kerajaan dan parti UMNO/BN kononnya tidak berbuat apa-apa untuk mencegah jenayah. TNB juga akan terus dipersalahkan, difitnah dan dilondeh sehingga malu. Isu kenaikan tarif letrik yang tak dak kena mengenakan pun dijadikan modal menghentam kerajaan.
Maka berduyun-duyunlah spesis langau hijau berkerumun sambil buat bising menyalahkan kerajaan. Parti sespesisnya pula menjadikan ini isu perkauman jika pihak polis menangkap dan melakukan penyiasatan. Konon baik sangat puak-puak mereka.
Kepada pembaca dan masyarakat di luar sana sila camkan muka lahabau pemakan babi ni betul-betul. Andainya penjenayah ini datang ke rumah kita, balun cukup-cukup kasi lembik. Jangan kasi mampus, kasi patah riuk dulu kemudian bagi pada pihak Polis. 
Jika ada peguam fuckatan nak bela, biarkan kerana mereka memang rasis dan pembela penjenayah. Lepas tu peguam tu kita dedahkan kejahatannya cukup-cukup.
Kepada Abang-Abang Polis... teruskan usaha memburu penjenayah ini demi kesejahteraan rakyat Malaysia.

0 comments:

Post a Comment