Thursday 24 May 2012

Penduduk Jelor Tertipu! MB Kelantan Tak Hadir Ceramah!!

Assalamualaikum,
Semalam sempat hadir di Program Ceramah PAS Di Jelor. Malangnya Nik Ajiz tak hadir. Nik Amar dan Azman Sapawi. Kawe hadir sebab nak tgk setagho mano penyokong PAS 'toka' antara ceramah dan siaran langsung Piala AFC Kelantan vs Terengganu. Kehadiran semalam 300 orang.

Ramai hadirin yang sempat ambo tanya merasa kesal kerana merasa 'tertipu' dengan banner yang mengatakan Nik AJiz akan mai tetapi tak datang.

Kawe duduk sekejap nak mendengar isu-isu dan perancangan PAS untuk menambah baikan Kepimpinan Ulama di Kelantan tetapi cukup malang apabila Nik Amar berucap seolah-olah budak tadika :(. Kenapa perlu di buat misal-misal yang terlalu bodoh. Beruk, 'Koghe' meniti di bibir beliau sebagai seorang yang bakal mengganti Nik Ajiz sebagai Menteri Besar kelak.

Jika inilah taraf kepala otak seorang yang bakal menjadi Menteri Besar maka sekali lagi Kelantan akan ketinggalan jauh di belakang, dan akan adalah barua-barua yang menjadi penasihat Bakal MB ni!

Pendapat kawe Nik Amar bukan calon sesuai menggantikan Nik Aziz setakat ini. Husam lebih profesional dan ceridik dalam ucapan-ucapan di pentas PAS. wasalam
KREDIT TO WWW.KLATELONI.BLOGSPOT.COM

0 comments:

Post a Comment