Friday 14 February 2014

Lagi Kes Hina Islam!!

Surat khas kepada Allah ?! Kenapa martabatku direndahkan ?!

 

Salam perkenalan kepada semua pembaca. Nama saya Maznirah Jalubi.Inilah luahan hatiku.Kepada siapa lagi aku nak meluah ? Kepada siapa lagi aku nak ceritakan segala bebananku ? Kepada siapa lagi memandangkan Allah yang diagungkan oleh manusia sebenarnya tidak wujud.

I cuma nak tanya dengan you, dan I nak you jawab secara jujur. Kalau you tak jujur, confirm I kencing  Quran you. Ada I kesah ? Kenapa I sebagai seorang wanita dibuat dari tulang rusuk kaum lelaki ? Kau apa merapek sial ?

Kenapa di syurga, yang lelaki dapat macam-macam tapi kami wanita tak dapat apa-apa ? Kalau beri suami poligami dapat payung emas. Kalau sudah di syurga, payung emas itu aku gadaipun tidak laku. Sial ! Kenapa apabila sembahyang aku kena berada belakang lelaki ? Kenapa taraf aku tidak sama seperti lelaki ? Kenapa aku direndahkan martabat oleh kau ? Kimak sini kau explain sikit ?
 
Kenapa Momet kata ramai kaum wanita yang akan ke neraka ? Kimak sial penat aku sembahyang tonggang tonggek. Dosa sikit saja kau campak aku di neraka, memang kalau aku jumpa kau, aku rembat kau cukup cukup. Babi punya Allah !

Ok sila jawap, kalau pengikut kau jawap, tak habis-habislah dengan darah murtad halal bagi mereka, ini lah ajaran agama kimak kau yang suka sangat membunuh, apahal nak paksa aku sembah kau ? padahal aku pun tak mintak lahir sebagai Islam.

Babi ! So, aku sekarang nak murtad, kau ada masalah ke dengan aku Allah ? Kau itu sebenarnya imaginasi orang Islam saja, tak payah lah nak tunjuk power, memangpun kau powerless. Orang Islam saja bodoh percaya yang kau wujud.So kalau kau betul betul wujud, sila jawap persoalan aku sial ! Sial punya Allah !



 

Jangan salahkan ' Penulis ' dalam luahan hati ini. Apapun, yang akan dikongsikan oleh para pembaca dan siapapun juga yang berminat berkongsi cerita kerana ' Penulis ' akan siarkan cerita tersebut dalam blog ini asalkan Si pemberi cerita memberi arahan atau bersetuju sesuatu cerita tersebut di siarkan dalam blog ini. 

Penulis tidak tahu luahan hati ini benar-benar dari tuan punya badan ataupun bukan.Pembaca mesti tertanya-tanya tentang bukti yang Si Pemberi cerita ada berkongsi cerita atau tiada bukan ? Mesti para pembaca sedang berfikir bahawa penulis sebenarnya tiada bukti yang menunjukkan bahawa Si Pemberi cerita ada berkongsi luahan hati tersebut bukan ? Okay, ini buktinya.




Apapun cerita  yang sampai di inbox  ' Penulis ' pasti akan di kongsikan kepada para pembaca. Dan yang paling penting ialah ' Penulis ' tidak mengecewakan Si Pemberi cerita untuk menunaikan janji dengan cara cerita yang dikongsikan oleh Si Pemberi cerita kepada ' Penulis '  akan disiarkan dalam blog ini.Sila klik gambar untuk membaca kandungan e-mail.

1 comments:

  1. Subhanallah.. semoga dia dpt hidayah dan petunjuk serta jawapan yg d'pinta.. mungkin dia kurang berpengetahuan.. Allah maha adil..

    ReplyDelete